Tubatgn 199319 Benim bir arkadaşım çok sorun yaşadı. Kumaşları kötü geldi iade etti parasını yatırmadılar. Gidip şikayetvar.com a yazınca anca yatırdılar birde hediye göndermişler bence bulaşma canım
Hallerimvarbenim 199319 Kuzu ben yeni sipariş verdim ordan kapıda ödemeli olunca baya da ürün sipariş ettim hepsini çok uyguna çok güzel şeyler sipariş ettim şok oldum o kadar kaliteli çıktı ki bayıldım
tugcee1372 199319 Ben çoğu ürünü oradan aldım sadece bir kere yanlış geldi ama sorun etmedim kumaşları kaliteli güzel
yagizegemom 199319 bende takip ediyorum bişeyler almak istiyorum ama güvenmedim açıkçası şurada bekleyim🐣