Ygmrb 1.deneme çok düz mantık gittiler. 2 denemede ise genetik test istediler hem benden hem eşimden. Devlette 3 ayda çıkıyor özelde 20 günden Maxi 5-6 tutuyor orda da… İlaclarım ise çok değişti. progestan vermisti birinci denemede fitil ve 2 gune bir kalcadand, 2.deneme de ise progestabin bir ustu porlutex göbekten ve lutinus vajinadan verdi. Bunun dışında haftalık vitamin serumları verdi çocuk tutsun gelişimi güzel olsun diye. Keşke 1.de yapsalarmış bu tedaviyi dedik bizde ama işte çok masraf diye belki 1.de tutar diye yaptırmiyir olabilirler. Transferden sonra 3 ay toplam 20 bin daha gidiyor ilaçlara yani. Aylık 6 bine yakın ilaç masrafımız var.. Bı de 1.deneme de hiç önemsemedim herkes öyle dedi aman tutacağı varsa tutar diye sanki 50 kere tüp tedavisi görmüş gibi yorum yapan çok olacak. Doktorlar da rutin hayat diyor ama sen vücudunu bilmiyorsun ne olacağını. Benim yaptığım halde lekelenmelerim 2 haftadır var. Pembe lekem geldi gece hastanelere koştuk ettik. Eğer yardıma biri gelmeseydi belki daha çok kanamam olacaktı stres temizlik yemek yapmakla falan… O yüzden yanında birileri olsun bence