Allah korusun ama benim de 14.haftadan sonra kesilmisti. Bilmiyorum bir gün prilam kullanmadan durayım dedim bir baktım bulantim yok bıraktım tamamen. İnşallah önemli bir şey yoktur ama Allaha emanet onlar öyle düşünün. Bir şey olacaksa Allah korusun 10.haftada da olur 30.haftada da o yüzden dua edin. Allah ona ömür verdiyse zaten ne olsa bir şey olmaz