bende yaptırmasam ne olur dedim doktoruma. dediki bi sıkıntı olduğunun garantisi değil bu test, sadece yüzdelik riski olup olmadığını öğrenirsin, oda sadece risk olur ama hem sen özel çocuğun olacağı varsada kendini bu konuda doğumdan önce eğitirsin hem devletin erkenden haberi olduğu için destek talep edebilirsin demişti. çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı ama tabi dediğim gibi bunlar sadece risk hesaplamaları, testte normal çıkıp özel çocuklarda dünyaya getirebiliriz. her ihtimale karşı araştırmalar yaptım, sendromlu çocukların eğitimlerine baktım, kendime bilgi toplamış oldum. açıkçası her nasıl doğarsa doğsun bebeğim benim kabulum olarak baktığım için testi yaptırmıştım, sıkıntılı sonuç çıkmış olsa bile moralim bozulmazdı