Sol bacağında böyle şeyler çıktı. Doktora götürdüm uyuz olabilir dedi cildiyeye gönderdi. Etrafımızda uyuz kimse yok. Cildiye uyuz olduğunu düşünmüyorum dedi krem verdi. Kafam karıştı ne olabilir ki acaba? Başına gelen oldu mu hiç? 1 aylık olduk bu arada. Huzursuzluğu vs hiçbir şey yok.
