Heyecanlianne5 Kızlar ümraniye devlet hastanesinde dogum yapan var mi süreç nasil ilerledi ve doktor önerisi acill
Kiwi12 Heyecanlianne5 ben doğum yaptım ama talibim prda deildi hastaneye yetisemeyince oraya girdik dogurdum
Heyecanlianne5 Kiwi12 teşekkürler canım illa refakatci kadin mi olmak zorunda esim kalabilir mi birde odalar 2 kisilik mi