Yelizmurat Hamisler 2 aydr idrar yolu enfeksiyonuyum agrim sizim yok amaa idrarimda bakterie cikiyo. Ilac vermisti dr ictim bi ise yaramadi. Su desen tiksindim icemiyom ben nasil kurtulcam bu illetten ya. Daha kotu olmadan kurtulmam lazim yardimci olursaniz sevinirim allah razi olsun
Melisahsendursun Yelizmurat doktoruna soyle farkli bi ilac kullansin mazallah bebeginide eykiler yani bakteri erken doguma yol acar
SedanurAydnAta Yelizmurat benimde su içmekten fitil kullanmaktan midem bulandı artık akışına bıraktım 35+2 yiz 😬 18. Haftamdan beri var 😓
Mhrbndm Tuvalte cok sık çık sirkeli suyla tahret al suyuna limon sık bende cok cektim illetten dovurunca okadar kalmiyo gercide
SedanurAydnAta Yelizmurat var canım malesef gebeler daha yatkın oluyormuş doğum yapmadan geçmeyecek benimki antibiyotik kullanıyorum 1 hafta boyunca kesiliyor antibiyotiği bıraktığım gün tekrarlıyor yine 🤷🏻♀️
GamzeTopluKk Sirkeli su ile taharetlenin , ebe olası bir enfeksiyon durumunda böyle tavsiye de bulunmuştu , geçmiş olsun
Yelizmurat GamzeTopluKk sirkeli suyla denicem canim her tuvalete cikmamdami sirkeliy suyla taharetlenmem gerek ?
Yelizmurat SedanurAydnAta off benimde gecmicek herhalde 2 aydir var ve hapta kullandim bi ise yaramadi illet sey ya napcam sastim
SedanurAydnAta Yelizmurat sen yine su içmeye devam et canım bende öyle yapıyorum normal doğum gözüküyor ama bebeğe geçme riskide oluyormuş 38 haftada karar verecek doktorum