Usnac1995 şöyle söylim canım ilk gebeliğim bak sende almışsın boşa gitmiş ama almışsın, bilmiyorum soruyorum bende ayrıca yukardan anlattım nedenini kardeşim evde sarılık oldu korkuyorum diye evde bulunmasını istiyorum herseyin en doğal hakkım dimi ? Ben emzirmeyi sormadım mama markası sordum herkesin kendi tercihi emzirmek ☺️