ssa239688 Negatif çıktı regle 2 gün kala erken gebelik testimde negatif aslında umutlanmak istemiyorum Ama negatif çıkıpta sonradan değişen oldumu testin üstünde %99 yazıyordu 6 gün önce ve benim 2 gün var
guzelanne01_ ssa239688 canım en doğru sonuç kandır ben kana güvenirim Gebeyken test yaptımmı direk çıkıyor bende değilken yaptıığımdada negatif çıkıyor
Elifgoktug1 ssa239688 7 gun kala yapmıştım negatifti 2 gün kala yaptım pozitif çıktı yanılma yok ama erken yaparsan idrara beta geç gectigi için çıkmıyor
ssa239688 guzelanne01_ kan testi vermek istemiyorum ya boşuna gibi bakıyoruö şuan çünkü regl e 2 gün kala yaptıgım erken gebelikte illaki çıkardı diye düşünüyorum burda okuyorum yorumları kimisi 5 gün kala normal kaset testle öğreniyor yani kesin hamile değilim öyle de hissetmiyorum ama sabır sürem çok azaldı 🥹🥹
ssa239688 Elizbusra sonra pozitife mi döndü çatlama tarihimde belli ama 14 gün oldu illaki belli olurdu ya bide çok tatlı isteğim var reglde ki gibi
ssa239688 Elifgoktug1 2 gün kala yaptım bende olsaydı çıkardı zaten umarım daha fazla beklemem 🙈😏 çok üzülüyorum olmamasına