Kızlar 34+5 im yemeğimi yedim 3 tane halleyyy buskıvı yiyorum kesmiyor ne oluyor bana anlamadım :( bebeğim de asagıma çok vuruyor üstten de sıkıştırıyor bu kasılma nasıl bişi oluyor Salı günü devlete gidicemmm ntsss almaları için ne diyebilirim kendi doktorum uzak 2 gün de az lekelenmem oldu merak ta ediyorum oğlumu ne durumda diye alttan bakmalarına asla müsade etmem seseryan olcam zaten 2. Ye inş canımı yakıyor.