Hanımlar 13 Aralık’ta eşimi markete göndermistim oğlum snitzeli seviyor alması için neyse işte aldı akşam getirdi bende o ara yemek hazırlıyodum tarihine bakmadım eşim direk dolaba attı sonra bugün çıkardım yapmak için bı baktım eşimin aldığında tarihi saten 1 gün geçmiş. Sizce ne yapmalıyım markete götürsem mi yoksa yapıyım yiyelim mi. 🤔