Ben de yarın tam 10 oluyorum, 9+6 🥰
Hala midem bulanıyor kusmuyorum ama şükür enerjim hiç yok iştahım yok doğru düzgün bişey yiyemiyorum özellikle kahvaltıdan falan çok soğudum sizin de böyle mi geçicek mi bunlar 😢 sanki hep böyle kalcakmısım gibi hissediyorum da😢