Dilo42 evet bende işe yarıyor , siberian wellness markasının uyan nomo isimli kremini kullanıyorum siz yine içeriğini doktorunuza danışın ama , dıştan ağrı noktalarına sürmek bile bi kaç defa tekrarlama gerektirsede gün içinde iyi geliyo daha şuana kadar hiç parol içmek zorunda kalmadım o şekilde geçirdim hep🧿