Pemberuya Kızlar sırtıma sanki dikenler batıyor bide başıma normal midir bunu dr a bildirmek mi gerekir? Bazen zordan vs mi oluyor diyorum ama işte bilemiyorum ki
yanlisanlamaama Pemberuya zorlanmadan kaynaklı oluyordur, ben de fazla zorlanınca tansiyonum düşüyor 😢
Avukathanimm Pemberuya ay benim her yerim ağrıyor öğürürken, hem sırt hem bel hem karın nerdeyse kolum bacağım bile kasılmaktan ağrıyacak.. bayılacak gibi oluyorum ama sorun olsa olurdu heralde şimdiye, benim kadar kusan görülmemiştir ahaha