-ezgi- Merhabalar, İlk doktorum “polip ve perde ameliyatı olan annelerin doğumu sezaryen ile daha sağlıklı oluyor. Rahim zorlanmamış oluyor.” gibi bir cümle kurmuştu. Bu konuda bilgisi olan veya ameliyat sonrası doğum yapan var mı ?
MadameHappy34 -ezgi- Polip ameliyatı oldum şuan hamileyim doktorum bu konuda hiç bir şey söylemedi ve Burda sezeryan en son seçenek önerilmiyor bile.. doktorlar normal doğum taraftarı(Fransa)
-ezgi- MadameHappy34 Türkiye’de sanırım daha çok sezaryenci ve normal doğumcu doktorlar oluyor 🤷🏻♀️ Bunları söyleyen oldukça deneyimli ve ameliyatımı da yapan üniversite hastanesi profösörüydü, aklımda kaldı bu yüzden. Bilemedim nasıl olmalı😊
Birhayalimvr MadameHappy34 @nazsimaova canim merhaba 1 tane mi polip vardı bende 6 tane çıktı salı günü alındı benim gibi olan var mi merak ettim
MadameHappy34 -ezgi- Yani gerçekten Türkiye nasıl oluyor bilmiyorum ama galiba bazen insanlar kendi seçiyor doğumunu :)) bizim burda günün geçecek suyun patlayacak çocuk da tehlike de olacak ancak o zaman sezeryan yapıyorlar ve inan çevremde o kadar insan doğum yaptı hiç duymadım sezeryan. Tabi ki güvendiğiniz bir doktorsa seçim karar sizin. 😬
-ezgi- MadameHappy34 Doğrudur, dediğiniz gibi biraz seçme şansımız oluyor tabii biraz da bunun sebebi hastaneye+doktora dönük para akışı oluyor sanırım 🤷🏻♀️ normal doğum biraz ürkütücü geliyor, hoş diğeri de ameliyat çok da hafif değil düşününce 😁
-ezgi- nazsimaova geçmiş olsun, sağlıkla büyüsün bebeğiniz 😊 önemli olan sağlık kısmı tabii. Ameliyat olanlar için sezaryen çok da şart değil sanırım dönüşlere göre 😊
-ezgi- nazsimaova İlk doktorum öyle demişti ama şimdiki doktorumla doğumu hiç konuşmadım açıkçası erken diye. Bi sormak istedim burada 😊 İnşallah sağlıkla büyüsünler 🐣
MadameHappy34 Birhayalimvr Evet bende bir tane ve 1.5 cm büyüklüğündeydi.. çok geçmiş olsun insaAllah en kısa zamanda güzel haber alırsınız.
Birhayalimvr MadameHappy34 çok teşekkür ederim canım benim senin baya büyükmüş benimkiler 1 cm altiydi
Tugceeva Gebeyken mi aldılar polipi. Bende de polip çıktı fakat bebeğim kesesine çok yakın olduğu için alamayız dediler
-ezgi- Benim de 2 3 adet polip denmişti ama cm bilmiyorum. Hamile kalmadan önce alınmıştı benim. Mayıs ortası ameliyat oldum, 20 gün falan yasaktı ilişki sonra temmuzda hamile kalmışım