Kızlar dün çatlama iğnesi vuruldum aynı zamanda ovülasyon testi de kullanıyorum. Testte bugün yumurtlama olarak gözüküyor resim de yükleyeceğim. Bugün çatlar sanıyordum ben iyice koyulaştı çizgi acaba yarın mı çatlar? Bilemiyorum testle takip eden var mı aranızda yumurtaların kaç mm olduğunu da söylemedi doktor.
