betst-ur Kan verdim ama değer cok dusuk bebek yeni olusuyor olabilir mi degerim 38.20 IU/L fotoğraf ekleyemedim
betst-ur husnatskn catlatma iğnesinden dolayi yuksek cikmista olabilir dedi dr dun tekrar test ver dedi verdim oda cok düşük değer cikti 6.54 durum supheli dedi de kesin igneden kaynakli galiba
Baharks Benim 72 cikmsti dr olabilirde olmayabilirde dedi 16 haftalik hamileyim onemli olan iki gunde bir artmasi
husnatskn betst-ur evet olabilir o zaman gebelik olsaydı değerinizin yükselmesi lazımdı düşmesi değil. Doktorunuz daha iyi bilir mutlaka iletişim halinde olun bence kendisiyle. Rabbim gönlünüze göre versin🙏🏻🌸