Eluf ben de 17+4 haftalığım, sağlık ocağına gitme ihtimaliniz varsa gidin kalbini dinletin. Benimde 17nin başında hareket yok gibi oldu ama kalbini duyunca rahatladım düzeldi şimdi hissediyorum çok çok az bir şekilde. Bu arada Sıvı alımı olmadı bende