Aysegulinanc Kızlar öyle abartı yemesem de genellikle her akşam yemeğinden sonra şişkinlik yaşıyorum yerimden kalkamıyorum resmen yediklerim zehir oluyor bu durumu yaşayan var mı? 14+1 haftadayım
Binnur-cam Aysegulinanc doluu canim doluuu hergun 10 tanemiz boyle post açıyoruz valla hafta ilerledikçe bazılarinda dahada kötü oluyor.. 22 haftadayim 1 haftadir mide yanmasi şişkinlik gaz ara ara karnımın ici agriyo resmen bazen bicak saplanir gibi hissediyorum sirtima belime vuruyo ağrı.. Allah yardimcimiz olsun