Irmak-16 gayet normal o zaman. ilk 3 ay 1-1.5 kilo civari alıyorlar. 4. Aydan sonra kilo alımı azalmaya başlıyor. Benim bebeğim tam 3 kilo doğdu, 2. Ayda 5.5 kiloydu. 3. Ayda da 1 kilo almış olsa 6.5 olmuş olur ki benim bebeğim çok yemiyor. Mamasını arttırmaya çalışıyorum ama kabul etmiyor. Sadece anne sütü alıyorsa zaten hiç problem değil kilosu. 3. Aydan sonra muhtemelen hepimiz “bebeğim az kilo alıyor” diyeceğiz zaten 😂