Bugun 39+1 cati muayenesi oldum. Elle bakti ebe. Geldigimden beri agrim var. Sanki kadin zorlayarak acmaya calisti. 1 cm aciklik var dedi. Agri ne kadar surer? Sansima salgin banada vurmus. Oksuruk, qrip, bogaz agrisi, ates coook kotu durumdayim 3 gundur acilde serum takiyorlar. Bide sezeryan olma ihtimalim olursa doktor biraz bu durum riskli olur dedi. Ustune simdide cati agrisi girdi yaa