Sabahtan beri başım fıldır fıldır dönüyor tansiyonumu ölçtük normal çıktı işte dayanamadım eve geldim yattım uyumuşum kalktım hala başım dönüyor doktoruma yazmıştım bu zamanlarda bünye daha hassas dedi dinlen geçmezse serum takalım dedi aynı durumu yaşayan var mı yakındaki şeyleri bile göremiyorum başımın dönmesine