Ezgimmmmm 4. Ay atağında da olabilir. Bazı bebekler atak haftalarında aşırı emme, az emme, meme reddi, biberon reddi yapabiliyor. Çişli kakalı bez takibi ve sağlık ocağında kilo takibinde sıkıntısı yoksa mama vermemeye çalışın. Bebe bisküvisi hiç vermeyin. Sindirim sistemi şuan o kadar gelişmiş değil. 6 aya kadar sadece meme veya formül mama.