Beta HCG 130 ne demek hamileik var mi acil yanıt verebilir misiniz
Queen11 Evett var olarak kabul ediliyor, 2 günde bir takip yapabilirsiniz 🥰
Queen11 merhaba evet gebelik var
Queen11 vardır 2<3 çıktığı zaman olmuyor erken oldugu için düşük bi kaç güne yükselir
Queen11 hamile olduğumu beta 53ken öğrendim 🥹
Çok teşekkür ederim 😇
Kaç haftalık ta böyle çıkıyor
Queen11 daha yeni zaten gebelik ortalama bir bir buçuk aylıkken öğreniliyor
Queen11 var canım hayırlı olsun 😍
Queen11 evet hamilelik