Eşimde ileri hareketli yok, morfoloji bozuk ve sperm sayısı düşük tüp bebekten önce son denediğim yöntem jeldi. Bende işe yaramadı. Ama sonuç alanlar var. Aranızda kullanan var mı? Ve denemeyenlere tavsiye etmek istiyorum belki sizlerde işe yarar. Biz tüp bebekle kavuştuk bu mutluluğa Rabbim isteyen herkese nasip etsin.🥰