Kızlar dün alttan muane olmuştum acilmam varmış biraz dün çok az pembemsi kanama oldu normalmiş doktorda baya zorladı muanede dün ağrım ve kasilmam vardı bugün de nişanım geldi sümüksü pembe bı jel gibi ama ağrım kasilmam yok şuan doğum ne zaman olur tahmini ikinci dogumum olacak bu arada