Kızlaaar her gun düzenli olarak peynir,zeytin, yumurta vs yani klasik kahvaltı yapıyor musunuz ? Ve her gun badem,ceviz vs tüketiyor musunuz? Ben hergun hergun kahvaltı yapamıyorum artık ya iştahım gitti bide her gün mutlaka yiyemiyorum fındık fıstık falan yok istemiyor canım 😢🤦 Bu yuzden de vicdan azabı gibi oluyor bebeğimi iyi beslemiyormuyum acaba diye 😣 Sizler nasılsınız? Ne yiyorsunuz hergun mutlaka