Biannebibebe ben böyle yaptım canım, hala daha yerleşiyorum tabii dışarda kalan kıyafetler içinde organizer söyledim bekliyorum. Benim çekmeceli değil full raf o yüzden bol bol organizer aldım
Zıbınlar için s, tulumlar için m, tulum şapkalı zıbınlı takımlar içinde l aldım.
Hatta üstlerine yazdım hangisinde ne var diye 😂
