Kızlar ocak başı doğum yapacağım. Ben genelde evdeyim 16 aylık oğlum var ama etraf sağ olsun her hafta hastalık getiriyor bize. Doğum yapınca ne yapacaksınız bebekleri korumak lazım. Ben maske şartı koyacağım ama bebeği illa ki kucağına alıp sevecekler
Şimdiden düşünüyorum ne yapacağım. Hele kaynanam kim doğum yapsa ertesi gün gidiyor bizde öyle yok mesela 40 ı çıkmadan doğum yapan ziyaret edilmez