ilkimbebee benim doktorum sezeryan doğuma çok karşı olabildiğince önce normal doğumu deniyor eğer bir sorun olursa acil sezeryana alıyor benim düşüncemde normal doğumdu çünkü ben ameliyattan flan çok korkan biriyim panik atağım da var. O yüzden ilk oğlumda saten 43 hafta olmuştu doktor artık dedi bekleyemeyiz senin suni sancıyla doğumunu başlatalım dedi öyle oldu. İkinci de 39+4 yada 39+5 di oda aynı suni sancı ile doğdu.