SAE yani kürtaj gibi bi karar vermek için haftanız çok erken geldi bana. Ben de gittim 5 haftalıktı kese vardı bebek yoktu doğal olarak, 10 gün sonra gel kalp atışını dinleriz dedi aynı dediği gibi de oldu dinledik yani kimse kürtaj falan demedi. Beta değeriniz nasıl onla ilgili bi şey olabilir mi?