Kızlar Letu ile 2.ayım. İlkinde çatlatma iğnesi de oldum ama gebelik oluşmadı. Bu ay dozu azaltarak tekrar kullandım. Bugün doktor kontrolüm vardı ve hiç yumurtam oluşmamış. Bi gün daha ilaç kullanıp çarşamba tekrar görücek. Sonradan yumurta oluşur mu? Siz yaşadınız mı hiç böyle bi şey