Ozge-Ka Kader01 merhaba benim elimde var ama sanırım kutu içinde 4 tane falan kaldı. İsterseniz size verebilirim.
Ozge-Ka Kader01 tekirdağdayım. Bu arada estrofem ve progestan da var elimde eğer onları da kullanıyorsanız hepsini kargo yapabilirim
Ozge-Ka Kader01 evet malesef karşılamıyor ben hep parayla almıştım. Dediğim gibi o kadar kaldı elimde isterseniz gönderirim.
Ozge-Ka Kader01 evet haklısınız ama burda 3 aylık bulmanız çok zor hep elinde tek tük kalanlar çıkar.
Gamzeygc Kader01 nerde oturuyorsunuz ? Benim ik paket var.. Prolutex Ben istanbuldayım kargolatabilirim..