Minnakanneeegil Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim ve grip oldum doktorlar desen ilgilenmiyor hamile anneler aşırı öksürüğüm var öksürüğün geçmesi en azından hafiflemesi için ne yapabilirim 😢
Hemsireanneeeee Minnakanneeegil ben de griptim ve öksürüyordum , boğazım için pastil kullandım , öksürüğüm için ılık suya bal ve limon koydum beni rahatlattı
yagizegemom Minnakanneeegil bal zencefil karabiber annem bu üçünü karıştırmış içtim hem boğaz ağrımı azalttı hemde öksürüğümü
Melisaka Minnakanneeegil bende grip oldum 14 haftalık hamileyim her gün ılık ballı limonlu su iciyorum kahvaltıdan sonra akşam da çayımın içine bal koyuyorum cok daha iyiyim
Gns-gur Minnakanneeegil çok geçmiş olsun bende çok ağır bir grip atlattım öncelikle korkma ateşin olmadığı sürece sıcak suyu bal limon ekle günde ikiyi geçmesin ya da bir bardak ıhlamur a limon bal koy bol bol meyve tüket dinlen geçer Allahın izniyle