Aysenur_2 Kızlar selam 😊 İlk doğumum çok güzel ve kolay geçmişti normal doğum yapmıştım. 2. Doğum bazıları için çok zor bazıları için çok kolay diyorlar sizce arada bir fark oluyor mu? Şu an 24.haftamdayım ilk doğumum ne kadar güzel geçse de o sancılar dikiş falan aklıma geldikçe çok korkuyorum.
Biricik_1 Aysenur_2 Benim de ilk doğumum çok şükür kolay geçmişti 2.doğum da aynıydı tek fark şuydu açılma 2.doğumda daha hızlı ilerliyor
Mustafayigitvebeytugannesi Aysenur_2 ilk dogumumda 6 saat suni sancı aldım acilmam hemen olmuştu ama ikinci doğumda öldüm resmen 24 saat suni sancı aldım doktor doğumhane de suyumu patlattı öyle acilmam oldu. Bu üçüncü ne olcak bilmiyorum.
Celins_ Aysenur_2 bende merak ediyorumm şurada durayım.🤭 ilk doğumum da suyum gelip hastaneye gittiğimde açıklık 6 cmdi suni sancı aldım 3 saat içinde cok kolay oldu doğumum. 😊
Aysenur_2 Biricik_1 ay inşallah öyle olur. Suni sancıdan korkuyorum Sağlıkla doğurmak nasip olur inşallah 🥰
Tugba_23 İlk doğumum benimde kolay geçti hastaneye gittiğimde 8cm açıklık vardı ,şimdi 2.gebeliğim ve arasında 1,5sene var inan bende çok korkuy bu doğumumdan dikiş çok fazlaydı benimde ilk 15 gün acılar içinde otur kalk işkence gibi geçti
Aysenur_2 Tugba_23 benimde 1sene 5 ay geçmiş olucak dikişlerim beni çok zorlamıştı bazıları 2ö doğumda dikişsiz daha kolay doğum yapmış inşallah bizde öyle oluruz
Tugba_23 Aysenur_2 ay inşallah inşallah tek duam o benimde inanın çünkü dikiş cidden zor . Doğumdan değil dikişten korkuyorum resmen
Eylul41 Aysenur_2 ilk dogumda acisiz agrisiz oldu sezaryen yani agrsi falan oldu ama hemen toparladim asiri olmadi fakat 2.dogumda sanki mezardan geri kaldirdilar beni mahfoldum 1 ay dikislerimr igne batiriyorlardi tuvalete bile cimmakta o kadar zorlaniyordumki bir sene gecti inanirmisinjz hala dikislerim cok kotu enfeksiyon kapti sisti hala kasiklara sancilsr vuruyor