Mehtap5353 dr bana 1. Kutu yazdı 2 haftalık
Carsmaba günü bitti
Bende perşembe günü kaşık agrısı oldu
Onu kullanmadan önce kaşık agrım vardı ve cok açık kahverengi Leke geldi bir defaya mahsus dr ilacı yazdı 2 haftalık kullandım
Cardamba günü bitti
Perşöne kaşık agrım oldu
Gittim kendim aldım suan kullanıyorum
Burada forum yazdım hemşire birisi yazdı kullanın bisey olmaz zaten tedbir amaçlı sıkıntısı olmayan bile kullanıyor
Aldım Vala kullanıyorum eczaneye dedim yazdırıcamm barkodu sizde kalsın
Carsamba giricem dr işte
Öylede yapabilirsiniz suan gelen zamla 200 TL takın olmuş cunku
Ve kullandığımdan beri kaşık agrım yine yok oldu
Sonra burada yazdılar kasım agrısı olanlarda dr veriyor diye okudum