arirangg Meerrii çok muallak bir değer var da diyemeyiz yok da diyemeyiz. Aslında bu değer negatif ama çok düşük değil. 2-3 gün sonra tekrar kan verirsen netleşir
Hallerimvarbenim Meerrii Canım 5in altı yok kabul ediliyor tıpta ama sen bir hafta geçsin tekrar yap bence
Meerrii arirangg Ya söyle diyim ben toplu bir cevap vereyim ben adetten sonra tekrar kanama gördüm hani şu yerleşme kanaması diyorlar ya da üstüne görme olabilir mi diye düşünüyorum çok tereddutte kaldım
arirangg Meerrii Canım dediğim gibi bu değerle hayır asla yok da denilmez, var da denilmez. Yerleşme kanaması görmüş olabilirsin. Birkaç gün sonra mutlaka testi tekrarla
Eylul41 Meerrii bende gecenlerde 5.1 cikti degerim 2 gun sonra tekrar gittim 1 e düştü sanırım sizdede yok ama genede 1 hafta gecsin deneyin ben adetim geçtikten sonra yaptirdim idrardada cikmadi