aysenur-y1 6 hafta hamileler nasılsınız? Psikolojik olarak nasılsınız? Sizde bu süreçte hem mutlu hem de endişeli misiniz?
Love13 aysenur-y1 bugün tam 6 hafta oldu aşırı endişeli geçiyor ilk gebeliğim boş gebelik olmuştu şimdi sürekli dualar ediyorum 🙈♥️
2309 aysenur-y1 hamileliğin nasıl gectigiyle alakalı bence biraz. Bende 14 haftalık çok zor geçiyor o yüzden psikolojik olarak bitik durumdayım
Koala22 aysenur-y1 benim bugün 7 hafta oldu.ilk gebeliğim 6.haftada düşükle sonuçlandı.Keseyi gördükten 1 gün sonra düşük yaptım.O yüzden şuan hem çok heyecanlıyım hem de çok endişeliyim.Sevinirken bile içimde tekrar aynı şeyleri yaşarsam diye korku var 🥺🥺
ozerturksule aysenur-y1 bende 5+6yım nerdeyse 6yız ama idrar yolu enfeksiyonuyla uğraşıyorum antibiyotik kullanıyorım iki gündür bebeğe zararı olacak mı kalp atışını duyacak mıyım stresimi ikiye katladı bu antibiyotik. Yine de hakime şükür daha bulantım kusmam yok çok şükür
aysenur-y1 Love13 çok şükür canım ben de 6+1’im 7.haftanın içinde oluyoruz demi internetten öyle yazıyor çünkü. Bir de keseyi gördün mü kalp atışı duydun mu? Kuzum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
sumeyraacyg Love13 kaç haftalıkken boş gebelik olduğunu farkettin bir de boş gebelikte kanaman vs oldu mu ? Öyle mi anladınız
Love13 aysenur-y1 amin inşallah canım ♥️ keseyi gördük ama bebek ve kalp atışı için 30unda gitcez yani 8 hafta olunca ama zaman geçmiyor sanki 🙈 sen kuzum ?
aysenur-y1 2309 şu an için çok şükür iyi sadece çalışıyorum ekstra yoruluyorum kasık bel ağrısı vs yaşıyorum ama tabi ki bugünüme şükür
2309 aysenur-y1 vallahi çok şükür de ben işten falan ayrıldım çünkü zaten kovulurdum ben ilk 3 ayı acillerde bitirdim yatarak. Kusmam 4 den 2 ye indi buna bile şükür diyorum bende
ada00 valla cok endişeli geçiyor hep düşünmekten hamileliğin tadını cıkaramaz oldum bebeğe bir şey olursa sağlığı için cook stress yapıyorum
[silindi] Benim hergunum korku ile geciyor. 7+2 Daha bugun koyu kahverengi akinti oldu. Tekrar dusuk olacak diye o kadar korkuyorum ki
2309 aysenur-y1 saol canım Allah razı olsun. Böyle olunca yeminle zaman geçmiyor benim 6nci hafta bir başladı maşallah 14 hafta olduk devam ediyor napcami şaşırdım. Tek duam 16 dan sonra bitsin bu çile 😅
aysenur-y1 Love13 benim yarın kontrolüm var bebek ve kalp atışı için inşallah görürüm be duyarım kuzum🫶🏻🙏 5+1’de de keseyi görmüştüm ben de
Herseyguzelolsun7 Ben de 7+3 oldum endişeden asla keyif alamıyorum andan. Beta değerleriniz nasıldı takip etmiş miydiniz
aysenur-y1 Herseyguzelolsun7 benim ilk öğrendiğimde 29 kasımda 94, 3 aralıkta 477 ve 7 aralıkta 1910’du bir daha baktırmadım sonrasında da 3 gün sonra şükür keseyi gördük
nerminnn_ 6+3 ün ara ara kasık ağrım oluyor sadece başlarda stresliydi keseyi görücem mi kalp atışını duyucam mı diye şükür o evreler geçti bende gayet keyifli güzel geçiyor
Dnoby Hayat-07 Bende 5+3te keseyi gördüm şimdi 6 haftalık olduk 8.5 haftalıkken kontrol var o zamanda kalbini duyarız inşallah