Arkadaşlqr merhaba biz 12 haftalık olduk , geceleri bazen uyuyamıyorum daraltı falan gelio
Akşamları papatya çayı ya da melisa çayı içsem zararlı mı olur bilemedim ki her şey yasak diolar nasıl iyileşcem ben , grip oldum deli gibi ıhlamur içebildim .şimdide rahatlamaya ihtiyacım var ne önerirsiniz.