Merhaba , biz 33+3üz. Bebeğin kafası iki hafta ve gövdesi bir haftası ileri. Kilosu şu an 2450. Şekerim yok, tansiyonum yok. Eşim de erkek kardeşim de iri bebeklermiş. Tamamen yapısal diye söyledi bir doktor ama başka bir doktor ise endişelendirdi bu durumda olan var mı 😢?