Kizlar geceee kasık ağrılarım oldu ilk kez açılmam vardı 3 cm …. Kanamam oldu böyle akıntı şeklinde ama acile gitmedim yatış verirler diye sizce kanama olması normal mi bebek hareketleri var bu arada 37+6 haftalık gebeyim nişanim da geçen hafta gelmişti acaba açılma devam ediyor ondan mı şuan bile adet olucakmis gibi ağrı oluyor