Aysel_krdg 3 sene olcak 1seneye dogru korunduk esim istemiyordu 2 seneden fazladirda cocuk istiyoruz bi kac ay bekleyip validebaga gittim 3 ay kadar gereken bikac testi yaptik sadece demirim dusuk diye demir ilaci kullanmami istedi birde folike baslamami istedi onun disinda engelin yok bide zeynep kamile git orda rahim filmi cekil dedi o sekilde zeynep kamile yoneldim aylarca gidip geldim her gitmemde engelin yok bide suna bakalim bide buna bakalim dedikce aylarim gitti sonuclarini dosyala getir dediler o sekilde dosyalayip gittim yanlislikla tupbebege randevu alip gittim nasil. Olsa ayni doktor diyip ordaki doktorda bizlik durumun yok once ilac tedavisine baslanmasi lazim sonuc alamazsan asilama ondanda sonuc alamazsan bize yonlendirilceksin ki bu dosyaya gore engel durumun yok dedi asistan doktor sonra diger bolume infertiliteye randevu alip gittim ordaki asistanda kesinlikle coxugun olmaz direk tup bebege randevu al dediler ALLAHDAN esimde benleydi gecen hafta tup bebege gittik boyle soyledi doktor ama siz böyle diyorsunuzki her sonuc ta engel durumun yok dediniz simdi ne degisti dedi ne ilac baslattiniz ne asilama yaptiniz direk tup bebek diyorsnuz dedi doktor hanim olumsuz konusmalarina devam etti bizde dosyamizi aldik 2 ay sonra ayni hastanede baska doktora randevu aldim alttan muayene yapti bilgisayara bakti sen zaten gidip geliyormussun bastan deseydin bakmazdim bile dedi ve o sekilde kan tahlilimide iptal etti o sekilde zeynep kamile daha adim atmadim dusunmuyorumda sonrada suanki doktorumu buldum bes aydir gidiyorum ilac vitamin takviyesine basladik son 2 ay catlatma ignesi oldum sanirim sonuc alamicam yine bu sefer asilama olcam uzun oldu kusura bakma canm