Kızlar en son 16 haftalık özele gitmiştim ondada yüzünü göremedim devlete gidiyorum şimdi 30 olduk her şeyi şekillenmiştir bugün gidicez ve çok görmek istiyorum muayene ücretleri arttığı için sürekli gidemiyordum bu sefer umarım görürüm devlet göstermiyor çünkü