Ben ilk 3 ay düzenli folik ast, düzensiz olarak vitamin, sonra bıraktım, 20 haftalarda bacagımda kramp oluştuğu için 1 ay magnezyum geçince onu da bıraktım, 32 haftada 1 hafta demir kullandım cildimde alerji yaptı bıraktım. Baştan 35 haftaya kadar coraspirin kullandım. Şimdi hicbirsey kullanmıyorum. 36+4 deyiz. Günümüze uygun büyüyoruz çok şükür. gerekmedikçe takviye kullanmayı tercih etmedim doğan çocuklarım da sağlıklı çok şükür. Demir 32 den sonra başlanabilir düsükse daha da önce. Çünkü vücudumuzda bebekten dolayı kan hacmi çoğaldıkça demir düşüyor, doğumda da kan kaybı oluyor. Benim ihtiyacım yoktu zaten tedbiren başlamıştık onu da bırakmak zorunda kaldım.