Sebahat42 canım benim 16. Haftamda başladı kasık ağrılarım ara ara şiddetli ve hafifde oldu ama çok şükür kanamam olmadığı için endişe duymadım herkes normal bebek büyüyor dediler rahimde genişleme olduğu içinde ağrırmış bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy ve sol tarafına yat bugün 18 olduk bizde geçti sanki