Damla________ lkayRazgatLolu kız benim hiç öyle şeyler olmadı çok şükür allaha 29+1 e geldik tek belirti olmadı sıkıntıda çıkmadı
lkayRazgatLolu Damla________ grip oldum belkide ondandır neyse beklicez görcez 😞 ben sadece göğüslerim niye indi ve ilk gün ki gbi acımıyo ona taktım😞
cansuece lkayRazgatLolu ha sadece oysa onu hiç takma derim 😁 benimde aynısı olmuştu hatta ne güzel şişmişti demiştim (küçükte kendileri normalde😂) ama sonradan acımaya ve dolgunlaşmaya başladı 😇
Canan Ben de 10+2 gunluk hamileyim benim arada bel agrim oluyor hic baska belirtim olmadi ilk haftalarda sancim olurdu artik oda olmuyor telaş etme bi aksilik olsa kanama olurdu Allah korusun bebişlerimizi
lkayRazgatLolu Damla________ acımasın tabikide ama ilk zamanlar çok acıyıp şimdi acımaması korkuttu beni. O yüzden🤗
lkayRazgatLolu Minnosunannesi ayyy herşeyi takıyorum hiç böyle değildim ne kdr rahat bi insandım şimdi paranoyak oldum iyice😤
Elisam Gogus agrilari 10.haftaya dogru azalip bitiyor nerdeyse. Mide bulantimda 7 de baslayip 10 da bitmisti. Cok endiseniz varsa doktora gidin, doktorum hep der ki bir annenin endisesi bizim icin her seyden onemlidir
lkayRazgatLolu Minnosunannesi Doktorumun asistanıyla samimiyiz beynini çıkarcam senin 9 ay boyunca dio😂
Gozde lkayRazgatLolu ilk üç ay içinde benimle de öyle herşeyin geçtiği bir hafta olmuştu. Tam seviniyorken daha pis geri döndü bulantılarım 2ye katladı resmen. Yine de şüphelenileniyorsan doktora git tabi için rahatlar
lkayRazgatLolu Gozde 1 saat önce kırmızıya yakın kanamam oldu apar topar acile gittik çok korktum çok şükür bebeğimin kalbini duydum ama bu kanamalar beni benden alıyo ya rabbim her gebeye yardımcı olsun🙏🏼🙏🏼
Uscan Canım bebeğini allaha emanet et. En güzeli öyle allahtan gelen hayırlıdır de içini ferah tut. Hem ne guzel belirtilerin erkenden bitmiş ben 13 haftalık olucam hala bulantılarım geçmedi 🙄🙄