32 haftalık doğum yaptım 1 ay kuvezde kaldılar. Doktor rutin kontroller için nörolojiye sevk etmişti. Bizde bugün gittik kadın bize erken doğdukları için yuruyemeye bilirler dedi. Peki yuruyemeyecek olan bir bebeğin ayakları oynar mı veyahut dokunduğumuzda hisseder mi