dnzmom_ çok geçmiş olsun . Ben iki defa bebeklerinin kalbi durması sonucu birinde düşük yaptım birinde kürtaj oldum . Sonra doktor rahim filmi hsg istedi , kan tahlilleri yaptı hormonal . Rahimde perde olduğu anlaşıldı . Ameliyat oldum , sonra ilaç tedavisi uyguladık ve hamile kaldım . Şuan 37+1 haftalık hamileyim. Hayırlısıyla kızımın gelmesini bekliyorum. Allah bidaha yaşatmasın sanada . 🌸