Cansuduman2022 bende var anemi canım hamileykn benimde kan değerlerim düşüktü kan verildi sürekli ona rağmen düşüktü doktorum bu kadar şeye rağmen niye yükselmemiş dedi kan ilacı falan da kullanıyordum ama faydalı olmadı sezeryan oldum ve allaha binlerce şükür hiç bir sıkıntı olmadı doktorum da allah razı olsun böyle çok doğuma girdim ben korkmani gerektirecek bir durum yok diyip beni çok rahatlattı ve kafaya da takmıyordum işin acıkcasi bekarken de kanım düşük olduğu için hamilelikte de düşüktü çokta yadırgamadım kafaya takmadım şükürler olsun sıkıntısız atlattım korkma canım sağ salim atlatırsın inşallah 🤲 bu arada kan değerin ne kadar