YagmurAnnesi Sibel3465 her gün içmedim ama nefsimi körlemek için arada içtiğim oluyor. O da anca ayda 1 falan
Babytwo2 Sibel3465 ilk üç ay içmedim . Sonra çok aşırı canım çekerse 1 çay bardağı içtim . 30 un içindeyim toplamda 1 lt içmişimdir . Bu sa Çok gibi ama 🥶
Hazalaskin Sibel3465 bence çokta bişey olmaz ya 😂 ben kola sevmem ama bende gebelik şekeri vardı Doğuma kadar diyet yaptım bu yüzden ağzıma kola sürmeyen ben nasıl canım isterdi yasak diye 😬
ecoy34 Sibel3465 ben normalde hiç kola sevmezdim içtim hamikeligim baslarinca cnm çok çekiyordu bide havalr sicaktı o zamanlar şuan içmiyirm
pembiktavsan Sibel3465 kafein falan da içerdiği için önerilmiyor ama canım çektiğinde içtim ben de. Ya eşimden birkaç yudum içtim ya da bi çay bardağı falan içtim. 🤭
melegimhosgeldin1 Benim hep canım cekiyo kolayı 😁😁ve içiyorum bazen aşırı kacabiliyo inşallah ilerleyen zamanlarda bişey olmazsa gebelik şekeri falan çıkmazsa İçerim😂Çünkü başka tatlımi karşılayan bişey yiyemiyorum Ama abartamam lazım onu yapma bunu yapma göze battar
ilkimbebee Sibel3465 canın istiyorsa iç kendini o konularda geri çekme bence canım. Tabi abartmamak şartıyla 18 haftalığım geçen hafta içtim arada kaçamaklar yapılabilir tekrarlanmadıgı müddetçe
buseyldz00 Sibel3465 ilk hamileliğim de 9 ay boyunca 2 kez içmiştim 2. Hamileliğim de ise canım çekerse abartmadan içiyorum böyle koca bi bardak değil veya hergun hergun değil öyle nefsimi kurutmak için abartmayarak içiyorum arada
Momofelisa İçmeden içmem size de tavsiye etmem. Nefis başka altarnatiflerle de körlenebilir. Misal maden suyu İçin şişkinlik yapıyor o an canınız ne istiyorsa geçiyor.